راه های ارتباطی
ما در [---] آماده پاسخگویی به پرسشها و ارائه مشاورههای تخصصی در زمینه امور گمرکی، ترخیص کالا و خدمات مرتبط هستیم. از طریق روشهای زیر با ما در ارتباط باشید:
اطلاعات تماس
تلفن: ۰۲۱-xxxxxxx
فکس: ۰۲۱-xxxxxxx
ایمیل: info@[domain].com
آدرس دفتر
[آدرس کامل دفتر یا انبار یا گمرک ]
ساعات کاری
شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۶
پنجشنبه: ۸ تا ۱۳
سؤالات متداول
شما میتوانید از طریق فرم تماس موجود در این صفحه یا تماس تلفنی، درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.
ساعات کاری ما شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۶ و پنجشنبهها ۸ الی ۱۳ است. خارج از این ساعات میتوانید پیام خود را در فرم تماس بگذارید.
بله، مشاوره اولیه در زمینه معرفی خدمات و روند کلی ترخیص یا واردات کالا رایگان است. برای مشاوره تخصصی و پروندههای خاص، هزینه به شما اعلام خواهد شد.
مدارک اصلی شامل پروفرما، فاکتور خرید، بارنامه، کارت بازرگانی و سایر اسناد مربوط به کالا است. بسته به نوع کالا مدارک تکمیلی درخواست میشود.
مشاوره ما شامل امور واردات و صادرات، تعرفههای گمرکی، ترخیص کالا، ثبت سفارش، حملونقل بینالمللی و مسائل مرتبط با قوانین گمرک ایران است.
بله، در صورت ثبت درخواست از طریق وبسایت، شماره پیگیری به شما داده میشود و از طریق پروفایل کاربری میتوانید وضعیت پرونده را مشاهده کنید.
فرم مشاوره
برای دریافت مشاوره یا پیگیری امور گمرکی خود، لطفاً فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.